Subject: Ed: Eelnõu edastamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Andrus Varki - RA" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: Keiu Põderson - RA <[email-masked]>, "Mari Amos - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 10:04:08 +0300

Teie:    28.05.2026 nr 1.2-3/1377-1
Meie:   09.06.2026 nr JUR-3/3058-2

Tere

Ravimiametil ei ole tähelepanekuid eelnõule.

Lugupidamisega

Andrus Varki

juhataja

Õigusosakond

Ravimiamet

737 4140

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information. If you are not the intended recipient, please notify 
the sender immediately by returning the e-mail and permanently deleting what 
you have received. Any dissemination or use of this information by a third 
person without permission is prohibited and may be illegal.